wtorek, 13 lipca 2021

Bombka w koronce i śnieżynka - 6 miesiąc

Nadal nie mogę przełamać się i zrobić coś szydełkiem, a na dodatek ból rąk nasilił się przy obecnych pogodach - napisałam TUTAJ.

Do zabawy koronkowej prowadzonej przez trzy fajne babki - Anię, Justynę i Olę, wykonałam dwie ozdoby.

Pierwszą jest plastikowa bombka o średnicy 8 cm, którą "ubrałam" w delikatną koronkę własnego projektu.
 
 
Tak wygląda od dołu.
 
 
Drugą ozdobą jest śnieżynka, częściowo mojego projektu, a częściowo zaczerpniętego z oglądanych na Pinterest. 
 

Ozdoby razem.
 

Obie ozdoby zgłaszam do zabawy i idę nakarmić żabkę u Ani, której będzie dedykowany najbliższy wpis w zabawie o przysłowiach - w drugim blogu - TUTAJ.
 

 

18 komentarzy:

  1. Pięknie i elegancko ubrałaś bombkę, Splociku. I jaka ładna ta śnieżynka.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe koronkowe prace! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrawku tęczy - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Frywolitka zawsze cudowna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie ubrana bombeczka, a ta śnieżynka jest przecudna.
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna bombeczka, gwiazdka również bardzo mi się podoba 🙂
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudne te Twoje frywolne ozdoby. Wcale nie musisz robić nic szydelkiem zwłaszcza że tych frywolnych jest zdecydowanie mniej a są cudowne.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Wiem, że nic nie muszę, ale wiem, że mogę, tylko muszę namówić moje ręce. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Śliczne ozdoby, frywolitka to jest jednak królowa koronek, ale i szydełkowe wzory mają swój wyjątkowy czar. Pozdrawiam😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OIKa - dziękuję :)
      I tu się z Tobą zgodzę, że wszelkie koronki mają wyjątkowy czar, bo każda technika koronczarska jest inna.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Alez cudna wyszla ta bombka! Piekna!
    Sniezynka tez niczego sobie! Ach, zeby mogla przyniesc nieco ochlody w te lipcowe dni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku - dziękuję :)
      U mnie od dwóch dni nieco chłodniej. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Bardzo ciekawie się prezentuje Twoja bombka. Podoba mi się, zwłaszcza, że udało Ci się uzyskać efekt lini prostej. Śnieżynka także ładna. Cieszę się, że się z nami bawisz nadal :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń