wtorek, 15 czerwca 2021

Cieniowany, frywolny komplecik biżu

Czy ktoś jeszcze pamięta, jakim wzięciem cieszył się wzór bransoletki zwanej "Celebrytką"?  

 
Ten nałóg opanował wiele osób, a między nimi i mnie - pisałam TUTAJ.
 
Teraz wróciłam na chwilę do tego wdzięcznego wzoru i wykonałam komplecik złożony z  bransoletki i kolczyków.

 
Z racji tego, że komplecik przeznaczony był na prezent, dorobiłam drugą, szerszą i równie przyjemną w wykonywaniu bransoletkę.
Tę szerszą bransoletkę robiłam rok temu - pisałam TUTAJ, gdzie są też linki do wcześniej robionych bransoletek "Celebrytek". 

 
Tym sposobem powstał trzyczęściowy komplecik biżuterii. 



 Nadchodzi lato i pewnie powstaną nowe bransoletki, ciekawe jaki wzór mną zawładnie? :)

8 komentarzy:

  1. Piękna.Wszystko co frywolne uwielbiam.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Ta koronka ma więcej delikatności niż szydełkowa.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Też jestem ciekawa:) ale celebrytka zachwyca niezmiennie, a w taki komplet będzie pasował do wielu letnich kreacji:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Tę drugą bransoletkę też przyjemnie się robi. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Śliczne celebrytki !!! muszę sobie przypomnieć wzór i zrobić wnuczkom bransoletki -:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały pomysł n piękny i funkcjonalny prezent. Wielkie brawa za wykonanie ego cudeńka!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń