sobota, 24 kwietnia 2021

Zygzak na okrągło

W zabawie C&K, Renia podała na kwiecień dwa tematy: 
- fala
- zygzak 
 
Obydwa tematy przeznaczone były na druty i szydełko.
Ja zdecydowałam się na druty, bo je bardziej kocham, a poza tym kilka lat miałam od nich przerwę.
Teraz, przy okazji zabawy, sięgam po nie chętnie, ale robię małe formy.

Za falę się nie brałam, bo robiłam ją kilkanaście lat temu (TUTAJ) wykonując szal, a teraz mogę tylko małe coś robić.
Przypomnę tylko fotkę.
 

Zabrałam się za zygzaki, ale nie tak prosto tylko w kółko.
Widziałam u Dziewczyn zygzakowe serwetki wykonane szydełkiem, więc postanowiłam wykonać taką serwetkę na drutach.
Kombinowałam z głowy i po dwóch nieudanych próbach, w trzecim podejściu, po wyeliminowaniu wcześniejszych błędów, wykonałam zygzakową serwetkę z bawełnianej, cieniowanej włóczki. 

 
Serwetka stała się podkładką. 

 
Pomyślałam, że zrobię jeszcze jedną do pary, ale gdy zobaczyłam, że włóczki zostało tyle, że może wyjść jeszcze jedna podkładka, to decyzja była szybka.
Niestety, ręce to odczuły. 
Podkładki trafiają do szuflady, by w lepszym czasie stać się upominkiem.

 
Kiedyś (TUTAJ) wykonałam zygzakiem szaliczek i czapkę.
Przypomnę fotkę.

Gdy brałam z pudła włóczkę na podkładki, zauważyłam kupiony kiedyś cieniowany kordonek.
Po kilku dniach odpoczynku postanowiłam zrobić próbkę wykonania czegoś na kształt opaski na rękę.

 
Nabrałam za dużo oczek i opaska jest trochę za luźna, ale przy mniejszej liczbie oczek i okrążeń, można stworzyć fajną bransoletkę z dodatkowymi wiszącymi ozdobnikami.
Może pokuszę się i to zrobię, ale na razie ręce odpoczywają od drutów.

 
Podkładki i opaska lecą do zabawy u Reni.
 

 


18 komentarzy:

  1. Brawo!wszystkie prace są piękne :)
    Oba wzory wyglądają urzekająco i niezmiennie od wielu, wielu lat:)
    Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Póki mogę, to bawię się, a gdy ręce powiedzą DOŚĆ, to przestanę.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Pięknie.U mnie próbka 1 zygzaka.Zobaczymy co jeszcze zrobię.Komplet pamiętam.Uroczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Masz dobrą pamięć. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Fajnie Ci to wyszło, ja nie próbowałam zygzaka drutami, teraz zdecydowanie bardziej wolę szydełko. Fajnie że próbujesz sama tworzyć wzorki. Całkiem fajnie Ci to wyszło.
    P.S. Wczoraj tego postu nie widziałam, niestety. Jak chcesz żeby sie opublikował na liście czytelniczej od razu, przy pisaniu ustaw sobie czas publikacji o ciut do przodu jak Ci pokazuje komputer. Sprawdzone, dział i szczerze polecam, juz odeszłam od automatycznej publikacji i nie mam z tym problemu. Jak coś, służę pomocą.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Trochę tym zygzakiem narobiłam w swoim życiu, ale w formie podkładek gwiazdkowych chyba nie, nie pamiętam.
      Serwetki w kształcie gwiazdek robiłam, ale to były wzory ażurowe.
      Dziękuję za podpowiedź.
      Czasami korzystam z publikacji na konkretny termin.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Komplecik szalik i czapka śliczny i reszta próbek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Podkładki przypominają mi nieco siatkę pajęczyny, tyle że wypełnioną. Ciekawa i niecodzienna forma - ale Ty lubisz tworzyć i dobrze Ci to wychodzi.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Motylek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku - dziękuję :)
      Fajnie jest tak pokombinować robótkowo.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Wiem co czujesz, bo moje ręce też ostatnio dają się we znaki:-(
    Twoje prace są świetne, a już te podkładki wyszły Ci fantastycznie!
    Pozdrawiam cieplutko i zdrówka życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolino - dziękuję :)
      Ręce czasem mniej, a czasem bardziej odmawiają posłuszeństwa i wiem, że to się nie zmieni.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Piękne wyszły te drutowe gwiazdeczki podkładeczki ,reszta też bardzo ładna.I ten szal zygzakowaty z kiedyś, świetny :) Mi niestety na drutach zygzak wcale nie chciał ładnie się zrobić, więc mam szydełkowy.Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięto - dziękuję :)
      Może kiedyś spróbujesz jeszcze raz podejść do drutowego zygzaka, może wtedy wyjdzie.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Przepiékne serwetki/podkładki wyszły. Opaska-bransoletka również. wystarczy czasem trochę pokombinować i cudeńka powstają:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Działasz bardzo twórczo, piękne podkładki Ci wyszły!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno - dziękuję :)
      Lubię czasami coś pokombinować. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń