sobota, 25 lipca 2020

Jajkowe ubranka na Wielkanoc

W ramach zabawy Wielkanoc przez cały rok, wykonałam dwie koszulki jajkowe.
Teraz dwie, ale myślę, że do przyszłorocznych Świąt jeszcze jakieś powstaną.

Ta była pierwszą koszulką na próbę, więc tymczasowo ubrałam białe jajko styropianowe.


Pewnie tak pozostanie do chwili, aż przyjdzie mi ochota, by pobawić się i przełożyć ją na inne, kolorowe jajko.



Druga koszulka ubrała jajko plastikowe.


Koszulki robiłam, będąc na działce, więc trudno dziwić się, że uciekały mi w różne zakątki i chciały się schować, a to w bukszpanie, a to w żółtej tui albo srebrzystym cyprysiku.

 

Jajka w koszulkach zgłaszam do zabawy Wielkanoc przez cały rok, zorganizowanej przez The Primitive Moon.

14 komentarzy:

  1. Splociku, jak pięknie ubrałaś jajeczka.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie bardziej odpowiadają do obróbki jajka plastikowe ! Styropianowe,według mnie jakoś we wzorach nie bardzo wyglądają, jakby gołe były, i należy je okryć od stóp do głów!
    Ale to moje wrażenie!
    Pozdrawianki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuscilo - miałam tylko wolne jajka styropianowe i to jedno plastikowe.
      Dlatego napisałam, że zmienię koszulkę na jajko plastikowe, ale muszę nabyć lub odzyskać jajko plastikowe i musi przyjść do mnie ochota na tę zmianę. :)))
      Zgadzam się, że jajka styropianowe muszą być szczelnie ubrane.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Koszulki są prześliczne,będą jak znalazł na święta.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam te koszulki to trudna sztuka, ja nie zdołałam się jej nauczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Primitive Moon - dziękuję :)
      Jesteś zdolna i tak myślę, że przyjdzie czas, że nauczysz się tej techniki. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Ale fajnie wyglądają :). Ta druga jest śliczna, pięknej nici użyłaś :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie Małe Pasje - dziękuję :)
      Jajko jest przezroczyste, perłowe w kolorze liliowym, więc wybrałam nici cieniowane fioletowe.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Osobiście lubię bardzo koszulki na jajkach akrylowych , ale te styropianowe, można pomalować kolorową farba i od razu zyskują na urodzie. Frywolne koszulki sa extra!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Myślałam o farbie, ale nie miałam nic w domu, a do sklepu specjalnie nie chciało mi się jechać.
      Przy okazji muszę zaopatrzyć się w jakieś farbki.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Śliczne jajeczka, a ja w tym miesiącu m.in. zrobiłam kurkę wg twojego pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tino - dziękuję :)
      Pędzę podziwiać Twoje prace. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń