wtorek, 17 grudnia 2019

Śnieżynki biało-niebieskie

W świecie frywolitki niewiele się działo w ostatnim miesiącu.
Serwetka Lauretka leży i czeka na decyzję, co dalej...
Ozdób świątecznych mam tyle, że nie mam natchnienia na nowe...

Jednak coś tam zrobiłam, by choć odrobinę odskoczyć od haftowania.
Tym sposobem powstało kilka śnieżynek.


Z braku większej ilości czółenek, zaczęłam supłać z tego, co było nawinięte, a była to nitka niebieska w odcieniu turkusu.
Tak powstała niebieska - lodowa śnieżynka.


Po uwolnieniu jednego czółenka, pojawiła się nitka biała i ona przeważyła w kolejnej śnieżynce.


Z resztki niebieskiej nitki powstał środek następnej śnieżynki.
 

Teraz na obu czółenkach nawinięta była już nitka biała i tym sposobem powstała cała biała śnieżynka o kształcie gwiazdki.


Powyższe śnieżynki powstały z mojej wyobraźni, natomiast tę poniżej wykonałam według schematu, który kiedyś znalazłam w sieci, ale nie pamiętam gdzie.
Chyba robiłam z grubszej nitki niż zakładał projekt, bo wyszła trochę "gęsta".


I to wszystko, co wykonałam w ostatnim miesiącu.

Śnieżynki zgłaszam do zabawy u Reni.


26.12.2019. - dodaję link do zestawienia prac zgłoszonych do zabawy u Reni.

20 komentarzy:

  1. Wow! Jaki piękny frywolitkowy śnieg :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cud,miód, malina jak mawia ciocia męża, są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne śnieżynki, bardzo ciekawy efekt kolorystyczny :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marylo - dziękuję :)
      To takie połączenie białego śniegu z błękitnym niebem. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Oh jak ja podziwiam za umiejętność robienia tych cudeniek. Dla mnie frywolitka to magia. Piękne ozdoby wyszły!!! I bardzo fajne połączenie kolorystyczne :)) Buziaki kochana i miłego dnia!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie Małe Pasje - dziękuję :)
      Jeszcze parę lat temu moja Koleżanka też tak mówiła, a dziś robi piękne serwety.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Pośnieżyło i u Ciebie:) ale taki śnieg lubię najbardziej:) Piękne wszystkie, a te Twoje do tego jeszcze bardzo oryginalne:)Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Tak wyszło, ale na pewno nie łączyłabym innych kolorów, bo tylko takie kojarzą się zimowo.
      Miło było bawić się u Ciebie w sympatycznym gronie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Bardzo ładne połączenie kolorów,ślicznie wyglądają.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne frywolitkowe śnieżynki. Bardzo precyzyjna i efektowna praca.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczne!
    Spokojnych Swiat !!!
    P.s. Nie mam w telefonie polskich znakow, dlatego tak :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Margotko - dziękuję :)
      Życzenia odwzajemniam :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Piękne śnieżynki,takie delikatne, finezyjne. Mam okazję podziwiać podobne w realu. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ninko - dziękuję :)
      Cieszę się, że podobają się Tobie moje śnieżynki. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń