sobota, 8 lipca 2017

Na czerwono i na niebiesko

Większość przerywników ogrodnika wykonuję w postaci haftów, ale zdarzyły się dwa powroty do przerywników w postaci frywolitek.

Podczas takich przerw powstawały dwie zakładki.
Wiążąc węzełki, jednocześnie myślałam nad rozwiązywaniem krzyżówek, czyli takie dwa w jednym.

A teraz moje dwie niebiesko-czerwone na krzyżówkach.



W ten sposób połączyłam nie dwie, ale kilka przyjemności - frywolitkowanie, krzyżówkowanie, odpoczynek na łonie natury ogrodowej, korzystanie ze słoneczka (z umiarem), no i przy okazji pobytu na działce, wykonałam trochę prac ogrodowych.

Teraz pewnie znów nastąpi pauza we frywolitkowaniu, może nieco krótsza...

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    urszula97
    2017/07/09 14:55:21
    Piękne supełkowce, kolorki i kształtki,jakoś nie mogę zasiedzieć na działce,stany przedburzowe, w piątek niedaleko nas ta trąba powietrzna (siostrzenica ucierpiała ale mieli gorzej,u niej dużo gałęzi w ogrodzie z lasu,i okolic plus dwa wyrwane drzewa w ogrodzie).Tak siedzę przed tym komputerem i nie potrafię dźwignąć czterech liter i pójść na działkę ogórki zerwać bo takie coś u nas zapowiedziane na jutro i pojutrze.
    -
    daga313
    2017/07/09 16:26:44
    Cudowne! Bardzo mi się takie zakładki podobają :)
    -
    splocik
    2017/07/09 20:30:08
    Urszula97 - dziękuję :)
    Widziałam, co narobiła ta trąba.
    Miejmy nadzieję, że nie będzie tak źle, że tylko zwykła burza przeleci.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2017/07/09 20:31:03
    Daga313 - dziękuję :)
    Może kiedyś jedna taka trafi do Ciebie... :)))
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Ninka46
    2017/07/10 23:26:28
    śliczne delikatne frywolitkowe zakładeczki. Próbowałam, ale tylko podstawy.Bardziej wymyślnych nie umiem :(
    -
    splocik
    2017/07/11 07:16:35
    Ninko - dziękuję :)
    Każdy zaczyna od podstaw, a z czasem uczy się więcej. Próbuj dalej. :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Danuta
    2017/07/21 00:06:47
    Podziwiam wszystkie osoby, które robią frywolitki. Dla mnie to wyższa szkoła jazdy.
    -
    splocik
    2017/07/21 07:20:59
    Danusiu - do pewnego czasy też podziwiałam mimo, że umiałam wiązać węzełki... Jednak przyszedł moment, gdy przestałam podziwiać i chwyciłam za czółenka. :))
    Może spróbuj...; na naukę frywolitkowej jazdy niższej i wyższej szkoły nigdy nie jest za późno. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń