czwartek, 12 maja 2016

Może będzie ażurowa chusta w kropki

Kiedyś, ktoś mnie zapytał, czy da się zrobić chustę splotem "Kropki".

To pytanie mnie zaintrygowało, a że tęskniłam za drutami, małymi kroczkami spróbowałam zmierzyć się z tym tematem.
Kiedyś zajęłoby mi to o wiele mniej czasu niż obecnie, ale powolutku, bez pośpiechu i z częstymi przerwami, wykonałam kawałek próbki.


Okazało się, że to nie do końca było to, o co mi chodziło i tu nastąpiła długa przerwa od drutów.
Po przeanalizowaniu próbki i wprowadzeniu kilku poprawek, zaczęłam robić właściwą chustę z włóczki Kaszmir HiMALAYA.
Owszem, trzeba wykonać trochę kombinacji, ale zrobienie chusty tym wzorkiem nie jest niemożliwe.
Ponieważ robię z duuużymi przerwami, jestem ciekawa, kiedy osiągnę odpowiedni wymiar, by móc powiedzieć, że udało mi się wykonać kawał roboty.
Cóż, ręce już nie te, a chciałoby się jeszcze coś zrobić. Ciągnie do drutów, oj ciągnie...
Teraz, po kilku dniach roboty jest tyle, co kot napłakał i to tyle znów przez jakiś czas poczeka, aż poczuję, że ręce nie odmówią posłuszeństwa po jednym rządku, a rządki zaczną się wydłużać.


Kiedyś przez parę dni zrobiłam cały duży sweter, a teraz tyle, co widać na fotce...
Niewątpliwie zbliża się koniec mojego robótkowania, jeśli chodzi o druty.
Smutno mi z tego powodu...

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    urszula97
    2016/05/12 19:57:18
    śliczna będzie,powolutku nic na siłę,pozdrawiam.
    -
    motylek73
    2016/05/12 22:37:26
    chlip... chlip... chlip...
    mi też baaaardzo smutno...
    dobrze, że choć mam na własność kilka śliczności wydzierganych twoimi łapkami ...

    ech życie...

    chli,,,chlip...chlip...

    barzo zasmucony Motylek
    -
    splocik
    2016/05/13 09:05:16
    Urszula97 - dziękuję :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    splocik
    2016/05/13 09:07:49
    Motylku - nie smuć się, wszak sama potrafisz zrobić na drutach wspaniałości.
    Taka jest kolej rzeczy... coś się zaczyna i coś się kończy...
    Zaczynam myśleć inaczej.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń