poniedziałek, 2 listopada 2015

Chyba czas na gwiazdkowanie

W sklepach już pojawił się wystrój z ozdobami świątecznymi, w niektórych blogach także już są tematy świąteczne o ozdobach szydełkowych, haftowanych, o kartkach itp.

Nie pozostaje mi nic innego, jak zacząć robić gwiazdki, choineczki, dzwoneczki i inne ozdoby świąteczne, póki ręce pozwalają.

Pierwsza gwiazdka frywolitkowa właśnie się pojawiła.



Rozkręcam się zaczynając od małych gwiazdek, ale mam w planie także większe.

Jest jeszcze jedna... :)


i jeszcze jedna. :)))


A tu są razem - jednej zostawiłam nitki do zawieszenia, ale chyba je schowam i jak w pozostałych, do zawieszania zastosuję haczyki.




1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    urszula97
    2015/11/03 09:34:28
    są rewelacyjne i techniką frywolitki, czekam na ciąg dalszy BN ,to moje klimaty.
    -
    splocik
    2015/11/03 14:09:50
    Urszula97 - dziękuję :)
    Ostatnio robię gwiazdki wyłącznie frywolitkowe, bo szydełko po ostatniej robótce leży. Poza tym zeszłoroczne frywolitkowe gwiazdki rozleciały się po świecie i muszę zrobić trochę dla siebie.
    Obiecuję - będzie ciąg dalszy :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    motylek73
    2015/11/03 17:40:45
    A ja właśnie usłyszałam w radiu, ze juz troszkę śniegu w górach spadło, gwiazdki-śniezynki jak najbardziej na miejscu! Twoje - takie delikatne, cudne...

    Ja opakowałam szydełkiem kilka bombek, ale jeszcze nie mam zdjęć.
    Motylek
    -
    splocik
    2015/11/03 18:27:26
    Motylku - dziękuję :)
    Ja za śniegiem nie tęsknię i jak dla mnie mogłaby już wiosna nastąpić. :)))
    Czekam więc na fotki Twoich ubranych bombek. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń