czwartek, 1 października 2015

Zakładki Wrzosowe

Ostatnio zakładkowo się tutaj zrobiło, bo ze względu na ręce, druty leżą i odpoczywają, czego o rękach nie da się powiedzieć.
Ręce mają inne zajęcia robótkowe...

Na pierwsze miejsce wysunęło się krzyżykowanie, ale o tych robótkach piszę w drugim blogu. Ostatnio spróbowałam wykonać coś szydełkiem i przyznaję, że szydełko też będzie odpoczywać.
Pozostaje zatem wybrać robótki takie, na jakie pozwalają ręce.

Robótki, o których piszę w tym blogu, to coś wykonywane na drutach, czółenkami lub po prostu rękoma przez wiązanie sznureczków, czyli makrama.
Co z tego mogę wybrać?
Wybór jest prosty makrama lub frywolitka - pozostaje zatem szukanie pomysłu na coś innego niż zakładki.

Dziś przedstawiam ostatnio wykonane zakładeczki w kolorze wrzosu i jego odcieniach.



Nie są to ostatnie zakładki, bo pewnie jeszcze ich trochę powstanie, ale myślę, że na jakiś czas pożegnam się z nimi... chyba, że zajdzie potrzeba. :))

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    daga313
    2015/10/01 18:24:10
    Piękne są te zakładki, aż się czytać chce
    -
    urszula97
    2015/10/01 19:05:32
    kolejna piękność, a frywolitkowa serweta Cię nie kręci? wianki komunijne robią, profitki na świeczki,ale to wszystko wiesz ,może masz coś nowego w zanadrzu? piekne są ozdoby BN, pozdrawiam.
    -
    splocik
    2015/10/01 19:59:28
    Daga313 - dziękuję :)
    Chce się czytać i chce się robótkować - co wybrać albo jak konsekwentnie dzielić czas między jedno i drugie?
    Pozdrawiam ciepło
    -
    splocik
    2015/10/01 20:03:01
    Urszula97 - dziękuję :)
    Podsunęłaś mi wiele propozycji - dziękuję, ale nie na wszystkie mam "zapotrzebowanie", bo na zarobek nie robię. Pewnie zajmę się ozdobami BN, bo tego nigdy za wiele.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    motylek73
    2015/10/02 16:16:27
    Wrzosowe zakładki wpisują się w jesienne klimaty...
    Ładniutkie, delikatne...
    Motylek
    -
    splocik
    2015/10/02 16:31:32
    Motylku - dziękuję :)
    Ostatnio zmieniałam skalną część ogródka na skalne wrzosowisko.
    Posadziłam tam wrzosy i wrzośce, by wymieniały się kwitnieniem, bo wrzosy kwitną teraz, a wrzośce zakwitną w lutym.
    Zakładki wrzosowe, to był ciąg dalszy mojego wrzosowania :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Madzia
    2015/11/03 16:06:38
    Piękne frywolitki :)
    -
    splocik
    2015/11/03 18:23:25
    Madziu - dziękuję :)
    Miło mi Cię gościć i mam nadzieję, że wpadniesz tu od czasu do czasu. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń