wtorek, 23 października 2012

Będzie potrzebna na chłody

Zbliżają się chłody, zbliża się okres, którego nie lubię, ale inaczej się nie da, jak tylko przygotować się na przetrwanie zimy.

Ja czapek nie znoszę i właściwie nie noszę - wolę kaptur. Jedyna czapka leży w szafie... na wszelki wypadek :)))
Jednak mój Ktoś potrzebuje czapki różne - mniej i bardziej ciepłe.
Niewiele myśląc, chwyciłam za drutki i resztę włóczki w ilości akuratnej na czapkę... i czapka jest :)))

Czapka bez głowy...

Czapka z głową...

Wykonałam tę czapkę w oparciu o wykonaną i opisaną dużo wcześniej, z tą różnicą, że zamiast przeplotów warkoczowych, zastosowałam 5 wykrzywionych prążków.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    urszula97
    2012/10/23 15:42:01
    ładnie i po zmianach,czapka bardzo cieplutka ,widać po włóczce.
    -
    magnolia
    2012/10/23 17:44:22
    fajna ta czapa i te rurki na niej ladnie ja zdobia ,pozdrawiam serdecznie magnolia;)
    -
    Motylek
    2012/10/23 18:59:09
    Ja tam wolę oglądać czapki na innych - na przykład ta bardzo ładna!
    Ale ponieważ ostatnio mam kłopoty z zatokami to się chyba przeproszę z moją kolekcją czapek...

    Motylek
    -
    splocik
    2012/10/24 20:59:20
    Urszula97 - dziękuję :) Tak, czapka będzie ciepła, bo to mieszanka z wełenką :)

    Magnolia - dziękuję :)

    Motylku - dziękuję :) Ja też wolę podziwiać czapki na innych głowach :)))
    A o zatoki dbaj i koniecznie czapeczki noś :)

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    domeczek33
    2012/11/21 10:41:01
    Fajna czapka - wygląda na cieplutką :) ewa
    -
    splocik
    2012/11/29 16:05:28
    Ewa - dziękuję :) Czapka jest cieplutka :))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń