piątek, 24 września 2010

Naszyjnik nr 7

Miałam ochotę wykonać większą pracę w tych kolorach, ale ostatnio mam bardzo zakręcone dni (z przerwami) i nie zawsze mam czas, nie zawsze mogę, nie zawsze mam ochotę na robótki, ale choć na chwilę chwytam za igłę, gdy jasny dzień lub za druty wieczorem.

Parę dni temu, gdy przeglądałam zawartość pudełka z robótkami rozpoczętymi, zobaczyłam coś, co było do skończenia.
Położyłam w zasięgu wzroku, by o nim nie zapomnieć.
Skończyłam dziś przed zachodem słońca i uzyskałam ciekawy efekt :)

Tego samego koloru były wcześniejsze: naszyjnik nr 4 oraz naszyjnik nr 6, ale takiego, jak ten jeszcze nie było :)

Naszyjnik nr 7

 

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    ona_i_ja
    2010/09/25 12:20:13
    Splociku kochany proszę bardzo :))
    A naszyjnik cudny, szkoda, gdyby nie znalazł się w naszym wyzwaniu :)

    Pozdrawiam
    Agnieszka
    -
    splocik
    2010/09/26 11:35:17
    Ona_i_ja - dziękuję :)))
    Może jeszcze kiedyś uda mi się trafić na szufladkowe wyzwanie :)))
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    aneladgam
    2010/09/27 12:32:16
    I jak? Udało się w końcu zapisać??? Szkoda by było gdyby nie, bo prześliczny!
    -
    splocik
    2010/09/27 13:50:34
    Aneladgam - nadal nie ma włączonej tej opcji, ale zapisała mnie Ona_i_ja. Wyzwanie zakończyło się lecz ja nie zostałam wylosowana - takie już mam "szczęście" :(
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń