poniedziałek, 13 września 2010

Dziany... śpiworek dla...

Przeleżało toto parę dni, bo w połowie minionego tygodnia skończyłam śpiworek w sensie dziania.

Jednak schodki zaczęły się, gdy wstąpiłam do pasmanterii, by kupić odpowiednie guziczki.
Objechałam wszystkie pasmanterie w bliższej i dalszej okolicy - wszędzie pojawił się ten sam problem - mało jest wzorów guzików w "męskim typie" :(

Gdy ostatecznie wybrałam odpowiedni kolor i wielkość, to okazało się, że nie ma takiej ilości guziczków jednego albo drugiego rozmiaru.
Zabawa w wybieranie zaczynała się od początku.

W końcu zrezygnowana, postanowiłam kupić guziki zwykłe - czarne albo ciemne szare, byle były w dwóch rozmiarach i odpowiedniej ilości.
Szukając owych prostych, najzwyklejszych, szaroburych, wzrok mój padł na takie troszeczkę fikuśne.



Gdy jeszcze okazało się, że są dwa rozmiary i odpowiednia ilość - moja radość była ogromna i mogłam odetchnąć z ulgą, że Maluszek nie wyrośnie, zanim śpiworek do niego dotrze.

Śpiworek może być taki:


albo taki - z kapturkiem:


Spiworek jest już w drodze, a ja mogę zająć się innymi robótkami, choć w dniach poszukiwań guzików, moje druty opanowała pewna chusta, ale o tym napiszę innym razem.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    aneladgam
    2010/09/13 16:00:01
    Fantastyczny! Będzie ciepło małemu mężczyźnie! Idealne na nadchodzącą jesień.
    -
    nitkowa_czarownica
    2010/09/13 18:49:34
    Śliczny i jak pięknie zrobiony, maluszek na pewni się ucieszy ;) :)
    -
    splocik
    2010/09/13 22:11:36
    Aneladgam - dziękuję :) Myślę, że posłuży Maluszkowi w jesienne dni :)

    Nitkowa_czarownica - dziękuję ślicznie :)

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    ameise80
    2010/09/15 08:30:26
    Splociku śliczny ten śpiworek, na te jesienne i zimowe chłody rewelacyjny :)
    -
    urszula97
    2010/09/15 21:01:13
    JEst cudowny i bardzo praktyczna rzecz,za chwilę będzie nim otulany a potem na saneczki w przyszłym roku.
    -
    splocik
    2010/09/16 20:11:08
    Ameise80 - dziękuję :) Maluszek jeszcze nie rozumie, ale jego rodzice są bardzo zadowoleni z niespodzianki :)
    Pozdrawiam ciepło
    -
    splocik
    2010/09/16 20:12:15
    Urszula97 - dziękuję :) Pewnie tak się stanie :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń