wtorek, 9 lutego 2010

Z przeznaczeniem "na nową chatę"

Gdy wkraczałam w samodzielne życie, był taki zwyczaj, że przyjaciele robili drobne upominki komuś, kto wprowadzał się do nowego mieszkania lub nowego domu.
Przekazując prezent, zwykle mówiło się "z najlepszymi życzeniami na nową chatę".

Prezencik z przeznaczeniem "na nową chatę" przygotowałam dla pewnej sympatycznej osoby.
Ponieważ przesyłka dotarła już na miejsce (otrzymałam wiadomość), więc mogę przedstawić to, co zrobiłam.

Osoba, dla której prezent był przeznaczony, bardzo lubi zbierać porcelankę nie do kompletu, ale w pojedynczych wydaniach.
Pomyślałam, że zrobię komplet serwetek w różnych kolorach, tak by obdarowana miała możliwość dopasowania serwetki do filiżanki.
Myślę, że mi się udało...




1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    antonina14
    2010/02/10 09:32:33
    Śliczny komplet serwetek. Jestem pod jego urokiem.
    -
    isia511
    2010/02/10 10:19:21
    Śliczne,musze skusić się na drutowe serwetki
    -
    fusilla
    2010/02/10 11:23:41
    Pięknie by pasowały do moich róznokolorowych komplecików filiżankowych! :-))))))
    -
    Gość: elzusia,
    2010/02/10 13:04:37
    Piękny komplecik ,chyba ściągnę pomysł jeśli mozna /mam taki kolorowy komplet do kawy.A przy okazji bardzo dziękuje za wskazówki i wzory ażurków -właśnie uczę się i skorzystałam z takiego prostego schematu na Twoim blogu.Bardzo dziekuję .Pozdrawiam serdecznie.
    -
    splocik
    2010/02/11 15:06:32
    Antonina - dziękuję :) Ja też - może zrobię dla siebie podobny.

    Isia511 - dziękuję :) Zachęcam :)))

    Fusilla - dziękuję :) Jak będę jechać przez Twoją okolicę, to kto wie...??? :)))

    Elzusia - dziękuję :) Ściągaj pomysł i rób - będzie mi miło ogladać Twój komplecik. Jestem bardzo ciekawa, który ażurek przerabiasz, ale myślę, że poczytam o nim u Ciebie :)

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    hrabina.ee
    2010/02/11 17:26:10
    Prezent się udał, niespodzianka jeszcze bardziej! Zaskoczenie było totalne!!!
    Dziękuję:))
    Anna
    -
    urszula97
    2010/02/11 17:41:42
    serwetki cudowne,pierwsze skojarzenie było,że to dla Hrabiny i trafiłam.
    -
    tojatenia
    2010/02/11 21:49:22
    Taki komplet serwetek to wspaniały prezent.
    -
    splocik
    2010/02/13 14:57:02
    Hrabina - liczyłam na zaskoczenie i udany prezent :) Cieszę się, że komplecik spodobał się Tobie :)

    Urszula97 - słuszne skojarzenie i trafione, bo Hrabina pisała kiedyś o swoich zdobyczach porcelankowych :)

    Tojatenia - witaj u mnie! Też tak myślałam i nie pomyliłam się - jak widać :)
    Zapraszam częściej :)

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń