środa, 3 czerwca 2009

Skończona przedwcześnie

Skończyłam niebieską serwetkę zanim skończył się opis jej wykonania.
Powód?
Błędy w opisie, których było sporo jak na moją cierpliwość w poprawianiu ich.
Na przestrzeni 30 rządków, aż w 6 były błędy.
Dalej już nie chciało mi się z tym opisem męczyć.
Być może nie zrezygnowałabym z dalszej pracy nad serwetką, bo uparciuch ze mnie, ale ręka zaczęła odmawiać mi posłuszeństwa i zmuszona byłam odstawić druty i nie dokończoną serwetkę.

Od dwóch tygodni, prawie każdego dnia wykonywałam 1 lub 2 rządki według własnego pomysłu.
Tak udało mi się skończyć serwetkę, na którą od długiego czasu patrzyłam codziennie i tęskniłam do momentu, gdy będę mogła pomachać drutami.
Teraz serwetka poczeka (nabierze mocy), aż znajdą się inne serwetki by je napiąć (niektórzy nazywają to blokowaniem) przy okazji jednego krochmalenia.


To, że chwyciłam za druty po dłuższej przerwie, nie znaczy, że wrócę do poprzedniego tempa robótkowania, o nie (!!!).
Nie będę już szaleć z prędkością i ilością - zdrowe (już nie najzdrowsze) ręce są najważniejsze.

Przy tej okazji przestrzegam wszystkie miłośniczki robótek na drutach i robótek szydełkiem, by nie forsowały rąk nadmiernym wysiłkiem robótkowym - możne nieźle rękom zaszkodzić, a pełnego zdrowia rąk nie da się odzyskać. 


*****

PROŚBA DO REDAKCJI GAZETEK ROBÓTKOWYCH

Jeśli ktoś z Redakcji czasopism robótkowych trafi na ten wpis, to ogromnie proszę uczulić osoby publikujące (na łamach tychże czasopism) swoje opisy, by dokładnie sprawdzały je przed wydrukowaniem.
W wielu czasopismach (nie chcę wymieniać) napotyka się błędy, z którymi najwięcej problemu mają osoby początkujące - wiem to z listów z prośbą o pomoc i z własnego doświadczenia z opisami i schematami z gazet.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    dagny14
    2009/06/03 13:55:21
    Ten blog został przeze mnie nominowany do Konkursu bobbyy.pl
    Aby wziąć udział w konkursie, jako autor musisz go jednak oficjalnie zgłosić na stronie konkursu.
    Jeśli jesteś czytelnikiem tego bloga i zgadzasz się z moją nominacją, możesz oddać swój głos na stronie z profilem bloga
    Pełny link do nominacji: bobbyy.pl/nominacja.php?id=327
    -
    splocik
    2009/06/03 14:50:51
    Dagny - bardzo Ci dziękuję za nominację mojego blogu - jest mi ogromnie miło.
    Był moment, że sama chciałam zgłosić blog do konkursu, ale po przestudiowaniu regulaminu zrezygnowałam i podjęłam decyzję, że do tego konkursu nie przystąpię.
    Jeszcze raz dziękuję.
    Pozdrawiam ciepło
    -
    fusilla
    2009/06/04 00:37:32
    SPLOCIKU KOCHANY! Z doskoku tylko zdrowotności rączętom Twoim życzam!
    -
    Gość: Motylek73
    2009/06/04 18:05:50
    Cieszę się Splociku, że już lepiej z twoją ręką. Masz rację, nie ma się co forsować, lepiej mniej, ale wogóle coś robić niż potem tylko oglądać i podziwiać cuda u innych a samemu tylko się smucić...
    -
    splocik
    2009/06/05 15:47:23
    Fusilla - dziękuję z doskok i życzenia :)

    Motylku - dokładnie tak myślę i tak zamierzam robić, wszak ręce już nie młode i raczej już młodsze nie będą :))

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    urszula97
    2009/06/06 18:07:37
    No jest nasz Splocik,nasz dawny Splocik,ten z drutami,tylko powolutku.Zdrówka.
    -
    splocik
    2009/06/07 12:22:47
    Urszula97 - jak miło :)) Tak, tak - będzie powolutku :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń