poniedziałek, 2 czerwca 2008

Wpadłam na pomysł

Dosłownie na chwilkę odłożyłam czekoladową robótkę, której pozostało niewiele - samo wykończenie.
Dlaczego odłożyłam?
Dlatego, że wpadłam na nowy pomysł zrobienia na drutach czegoś z przędzy najczęściej stosowanej do robienia serwetek.

"Monica" to przędza, którą otrzymałam w prezencie pod choinkę.
Czekała ona na odpowiedni moment i pomysł.

Jestem na etapie wykonywania części siatkowej - do jej wykonania wykorzystałam opisany wcześniej splot.

Dzisiaj robótka wygląda tak:




1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    Gość: tienna,
    2008/06/02 19:10:38
    Witam :)

    Odwiedzam Pani blog od lutego - bo wtedy zaczęłam się bardziej interesować robieniem na drutach. Chciałam podziękować, bo bardzo wiele wpisów okazało się już bardzo przydatnych, a podejrzewam, że w przyszłości dalej będę z nich korzystać. Teraz właśnie wykańczam bolerko znalezionym na Pani blogu splotem falistym.

    Pozdrawiam gorąco
    -
    urszula97
    2008/06/02 21:26:16
    Cokolwiek to będzie ,będzie super,tylko taka misterna robótka,znów cieńka nitka,podziwiam,ula
    -
    sowikoj
    2008/06/03 20:53:52
    HEJJJJ - nono - jesteś pracowita mróweczka jak widzę, taka cienka nitka to więcej niż może cierpliwości jest potrzebne - i czasu.....
    Pozdrawiam
    I.
    -
    splocik
    2008/06/10 21:14:53
    Tienna - bardzo wzruszył mnie Twój komentarz i cieszę się, że skorzystałaś z pozytywnym skutkiem z moich doświadczeń. Będzie mi miło, jeśli znów trafisz na coś, co Ciebie zainteresuje, a jeśli będziesz miała pytanie, to po prostu napisz maila.

    Urszula - chciałabym, aby było super, ale pomysł ciągle ulega zmianom i sama jeszcze nie wiem, jak to się skończy.

    Sowikoj - Twoje słowa dodają mi cierpliwości - dziękuję.

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń