sobota, 23 września 2006

Powstanie... bolerko

Zainspirowała mnie "Sandra" 9/2006.
Kupiłam włóczkę "Baśka" Nm 3/9 i ...

No właśnie!
Zaczęłam zastanawiać się czy robić dokładnie jak w opisie, czy jak zwykle pokombinować.
Wygrało to drugie.
Wzięłam mój "próbnik" i zaczęłam główkować, jaki by tu splot zastosować.

Zdecydowałam, że tył i rękawy będą w prążki z przeplotem.


Tył już jest.


Teraz robię rękawy - jak zwykle dwa jednocześnie.

Natomiast co do przodu, to jeszcze do końca nie zdecydowałam.
Mam już co prawda próbkę ozdobnego splotu, lecz podczas wykonywania rękawów może wpadnę na ciekawszy pomysł. 

Robię powoli, bo mam kilka innych spraw do zrobienia.
Za parę dni - będzie efekt ...

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    moteczek
    2006/09/23 22:35:26
    Jak Ty Splociku już coś wykombinujesz, to jest to strzał w "dychę". Właśnie siedziałam i zastanawiałam się jakim wzorkiem zrobić sweterek z włóczki, którą przypadkowo odkryłam w pudle na strychu. A tu proszę, zaglądam do Ciebie na blog i nie muszę już dalej myśleć; splocik z Twojego bolerka żywcem przeniosę na mój sweterek. Dzięki za podpowiedź.
    Pozdrawiam serdecznie
    -
    eva66
    2006/09/24 11:30:18
    Wzorek prosty ale efektowny! Splociku,na pewno tu zajrzysz wiec jeszcze raz dziękuję za Twój odzew w sprawie zdjęc. Poradziłam sobie z instrukcji maknety, ale dobrze wiedziec, że jeszcze na kogoś można liczyc! Pozdrawiam!
    -
    Gość: ,
    2006/09/25 14:25:50
    Jak zwykle świetny pomysł na wzorek. Bolerko wygląda dużo ciekawiej. I kolorek też fajny. Żebym tak miała ze 3 pary rąk to może też udałoby mi się to bolerko zrobić. A tak pozostaje podziwiać i zazdrościć :)
    Pozdrawiam
    hada
    -
    ala.mazury
    2006/09/25 22:42:40
    Bolerko idzi Ci jak z płatka! No, no! A wzór niby prosty, a wygląda naprawdę efektownie! Ty, Splociku, zawsze masz dobre pomysły!
    -
    splocik
    2006/09/26 11:36:05
    Moteczku - cieszę się, że wstrzeliłam się w Twoje zapotrzebowanie na splot.
    Mam nadzieję, że niebawem pokażesz sweterek w pełnej krasie.

    Ewa - polecam się na przyszłość - w zakładkach jest do mnie kontakt mailowy.

    Hada - miło, że zagościłaś w moich progach - zapraszam częściej. Ja także odczuwam brak przynajmniej jednej pary rąk.

    Alu - dzięki! Staram się :)

    Pozdrowionka dla wszystkich.
    -
    ela.elk
    2006/09/29 13:20:52
    Wzór bardzo ładny, a i kolor milusi (uwielbiam niebieski!). Bolerko zapowiada się na bardzo udane. Pozdrowienia :o)
    -
    gosia_arma
    2006/10/06 11:59:18
    niebieski górą ;), bolerko zapowiada się efektownie, a wzorek prosty, ale bardzo ładny, czekam efekt końcowy

    OdpowiedzUsuń