środa, 26 lipca 2006

Taki topik

Po skończeniu bluzki, zabrałam się za robótkę szydełkową (serweta), ale myśli ciągle krążyły wokół drutów.  Nie dziwię się temu, ponieważ druty zawsze były i pewnie będą na pierwszym miejscu.

Któregoś dnia wracając ze spożywczaka, wstąpiłam do pasmanterii (po drodze mi było). Pogapiłam się na półki z włóczkami i... "wpadła" mi w oko kremowa sonata. Nie mogłam się oprzeć - kupiłam trzy motki.

Skończyłam właśnie przód i tył. Teraz zabiorę się za bolerko, a w międzyczasie pozszywam i wykończę topik.


Do wykonania kwiatów wykorzystałam opisany wcześniej ażurek (prawie kropeczki...) przeznaczony na całą powierzchnię dzianiny - wykonam nim bolerko.
Ten musiałam nieco zmodyfikować, bo przecież został "wyjęty z kontekstu".
Na początku parę razy podpruwałam, ale w końcu wyszło tak, jak miało wyjść.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    zdzid
    2006/07/26 12:31:57
    bardzo fajny efekt dały te ażurowe wstawki, ciekawa jestem jak bedzie wygladał wykończony - mam nadzieje że pokażesz.
    -
    hrabina.e
    2006/07/26 14:00:02
    Splociku śliczny topik. Na początku myślałam, że biały- taki kolor jest na moim kompie, ale z opisu już wiem, że nie.
    Ja już w głowie układam sobie wszystko i od jakiegoś tygodnia wykluwa się tam pomysł własnie na top. Oczywiście prosty. Dzięki za rady w sprawie rękawków - idą do przodu.
    Pozdrawiam
    -
    ewcia116
    2006/07/26 18:37:13
    witaj ładnie ładnie podoba mi się
    czekam na bolerko :-) pozdrawiam

    p.s. Splociku odbierz pocztę
    -
    malgorzata.piotrowska1
    2006/07/26 18:56:56
    Topik śliczny - chyba dlatego, że z niezaplanowanych i przypadkowych zakupów włóczki. ;-)
    -
    lucznik16
    2006/07/26 22:59:09
    Bardzo ładny topik.Mnie zawsze takie rzeczy wychodziły, za małe, lub za duże.
    -
    makneta
    2006/07/27 09:15:53
    Splociku, bardzo fajny topik. Już nie mogę doczekać się bolerka.
    Ciekawie wymyśliłaś te ażurowe kwadraty. :-)
    -
    ala.mazury
    2006/07/28 14:23:40
    Topik sliczny! A moze zobaczymy go na modelce? :o)Wzór bardzo ciekawy.
    -
    gosia_arma
    2006/07/28 16:13:34
    Super zapowiada się Twój topik, pokaż go koniecznie na modelce ;).
    -
    splocik
    2006/07/28 20:41:32
    Ślicznie dziękuję za tyle pochwał.
    Obiecuję, ze przedstawię topik wykończony łacznie z bolerkiem.
    Czy na modelce? - zobaczę co da się zrobić.
    Pozdrawiam cieplutko.
    -
    moteczek
    2006/07/30 22:18:32
    Topik zapowiada się super. Także opowiadam się za opcją "na modelce"; wówczas będzie napewno super super!
    Pozdrawiam
    -
    splocik
    2006/07/31 12:29:32
    Moteczku - dzięki. Pomyslę o modelce.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    ninga
    2006/08/02 15:22:17
    Nie marudzę, nie narzekam, bo czytam ten blog od poczatku więc gdzieś tam sobie w zakamarkach "zamarkowałam" do czego, jak zacznę realizować to co planuję, zajrzę.
    Ale będę szukała pomysłu na spis tresci i jak znajde to dam znać. Bo mi tego brakuje w twoim blogu, który powoli staje się całkiem sporym kompendium o tym co każda druciarka wiedzieć powinna, brakuje
    kalina
    -
    splocik
    2006/08/02 16:54:34
    Kalina - tak właśnie myślę, że muszę opracować jakiś spis treści.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń