piątek, 19 lipca 2024

Dekoracyjna duża bombka - lipiec

Jeszcze jedna duża bombka, tym razem ciut większa od poprzedniej, bo o średnicy 12 cm, ubrana została w białą koszulkę frywolitkową. 

Znów postawiłam na prosty wzór i tym razem jeszcze niezbyt popracowałam nad ozdobnym widokiem bombki z boku. ale wszystko przede mną. 

Po ostatniej burzy, dwa dni temu wstąpiliśmy na działkę, by zobaczyć, co się tam dzieje i złapać trochę oddechu. 
Zastanawiałam się, czy rośliny ucierpiały podczas mocnego, gęstego deszczu, ale okazało się, że moje obawy były niepotrzebne, bo wszystko było w najlepszym porządku i... podlane.    

Przy okazji bombka załapała się na kilka fotek na tle cyprysu i zielonego o tej porze wrzośca.
 

Mam wrzośce o różnej barwie listków.
Ten zielony obecnie jest w uśpieniu i obudzi się w lutym, by zakwitnąć na przełomie lutego i marca.

Widok bombki z dołu. 


Tak wygląda bombka z góry. 


A tak wygląda z boku, gdy wisi. 


Bombka dołączy do galerii zabawy Małe Dekoracje 2024, a pojawi się tam w podsumowaniu lipca.


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

24 komentarze:

  1. Idziesz jak burza z tymi postami. Brawo Ty, fajna bombka i będzie fajnie na choince wyglądać. Supłania to nie moja bajka, chyba że na szydełku, więc frywolitkę podziwiam w każdym wydaniu !! Super że burza nie wyrządziła szkód na działce, bo inaczej praca Wasza by poszła na marne. My na szczęście między trzema wodami więc większe burze nas omijają na szczęście.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Ja i burza (?)... nie lubię burz, ale staram się na bieżąco pisać, choć i tak mam zaległe wpisy z kwiatkami.
      Po ulewach i burzach na działce było w porządku, trochę chwastów przybyło, ale pozwalam im chwilę pobyć, a potem pożegnam się z nimi. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Śliczna I już sobie zawisła na zielonej gałązce, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Zawisła na chwilę, bo wędruje w inne miejsce.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Śliczna bombka, splociku :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna frywolitkowa bombka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, cała choinka takimi bombeczkami wyglądałaby przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarna damo - dziękuję :)
      W tym rzecz, że zawiśnie nie na mojej choince. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Jak zwykle cudo wysupłałaś:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. A prettily dressed bauble, well in time to stock for Christmas :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muskaan - dziękuję :)
      Bombka trafi na inną choinkę, nie moją. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Piękne bombki!!! Wiem już, że zawisną nie na Twojej choince, więc sprawią wielką radość komuś innemu.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A-lenko - dziękuję :)
      Wiem to i też się cieszę. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Przepiękna frywolitka jest urocza :)
    większość roślin daje rade mi hortensje tylko się rozkładają i leża, ale one tak co roku mają ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie wyszło ubranko na bombkę. Delikatny wzór i dość duża bombka robią wrażenie - szczególnie na zielonym tle :)

    OdpowiedzUsuń