poniedziałek, 8 kwietnia 2024

Serwetka na postoju

Dalej ani rusz, stanęłam i nie mam pomysłu na ciąg dalszy. 

Zaczęłam ją jeszcze przed Świętami i robiłam przeważnie wieczorami, bo zaczął się sezon na prace w ogródku.
Niestety w ogródku niewiele mogłam zrobić, bo byłam nieco usztywniona, ale już jest lepiej i każdego dnia poświęcam godzinkę lub dwie (z przerwami) na doprowadzenie rabat do porządku, bo wszędobylskie chwasty same nie chcą się wyprowadzić.
Przynajmniej byłam na powietrzu, a swoje prace wykonał w tym czasie Ktosiu.
Gdy uporam się z chwastami, to będę mogła przez jakiś czas poobijać się w ogrodzie, ale pewno nie będę siedzieć bezczynnie.
Muszę tylko wyszukać sobie konkretną robótkę, którą da się wykonywać siedząc na działce.

Może wówczas przyleci pomysł na powiększenie tej serwetki, przynajmniej o 3-4 okrążenia. 


Na dolnej fotce kolor jest bliższy oryginałowi.


Póki co, serwetka zostaje na postoju i w takim stanie poczeka ciąg dalszy.
W tej chwili ma średnicę 20 cm, a chciałabym osiągnąć 25-26 cm.
Zobaczymy, co uda się zrobić...

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

18 komentarzy:

  1. Jest bardzo Ładna. Jak dla mnie to można powtarzać te okrążenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agaja - dziękuję :)
      Powtarzam okrążenia, ale teraz muszę coś zmienić, bo będzie falować się.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. nieustannie cię podziwiam za frywolitkę

    OdpowiedzUsuń
  3. Pracy w ogrodzie wiele z powodu przedwczesnej wiosny, a serwetka urocza. Już Ty tam coś pomyślisz, żeby ją powiększyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antonino - dziękuję :)
      Prędkość prac zależy od pogody, siły, bo wszystko wystrzela z powodu nagłego ocieplenia i rośnie w niesamowitym tempie.
      Wczoraj jeszcze pączki na jabłonce, a dziś pełno kwiatków.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. E, juz jest fajna, a na pewno jak się uprzesz to wymyślisz coś fajnego:) Prace ogrodowe dają wiele radości, ale skutki odczuwalne wcale miłe juz nie są, szczególnie teraz po zimowym odpoczynku:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Masz rację zmęczenie daje znać, ale pewne prace trzeba wykonać, bo natura szaleje.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Śliczna i wygląda na ukończoną :) Uściski i weny życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leacathy - dziękuję :)
      Może być i taka jak jest, ale potrzebuję rozmiar ciut większy.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Bardzo lubię robić takie małe serwetki.Do dużych niestety brakuje mi cierpliwości.Podziwiam Cię że sama wymyślasz wzory.
    Miłego odpoczynku w ogrodzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elżusiu - dziękuję :)
      Też lubię małe formy. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Looks beautiful! Like a large flower from your garden! Often designers add a round of small motifs to make the doily larger, and then finish off with a few rounds. Have fun.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muskaan - dziękuję :)
      To bardziej przypomina środek dużego kwiatu. :)
      Myślałam o małych motywach, ale to jeszcze nie przesądzone.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Tak, ogródek teraz na pierwszym miejscu. Wszystko zwariowało. Serwetka piękna, podziwiam te zawijasy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paniuśko - dziękuję :)
      Ogródek powoli żegna się z chwastami, dopóki nie urosną nowe, a ja zbliżam się do czasu, gdy będę mogła w nim posiedzieć i porobótkować.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Trzymam kciuki za kolejne rzędy 👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Galeria zamka - dziękuję :)
      Na razie nie mam pomysłu.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń