poniedziałek, 11 kwietnia 2022

Coś na Wielkanoc

W zabawie C&K wykonujemy w kwietniu wszystko, co wiążę się z Wielkanocą. 
Natrafiłam w Pinterest na fajne baranki i postanowiłam je wykonać, ale nie jest to robótka szydełkowa ani na drutach.
 
 
Więcej na temat baranka napisałam w drugim blogu - TUTAJ.
Miał być tylko baranek, ale jednak jest coś jeszcze...
 
Zrobiłam jeszcze na szybko zajączka na drutach, bo wszystkie jakie miałam wykonane wcześniej rozjechały się gdzieś w świat.
Na razie zrobiłam jednego, ale nie wykluczone, że powstanie ich jeszcze kilka. :)
 
 
Jak znajdę więcej włosia, to wąsy u zajączka zgęstnieją . :)))

 
Zajączek i baranek leci do zabawy u Reni

 
 

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :)

12 komentarzy:

  1. No i proszę dwie zabawy zaliczyłaś.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - tak mi się udało. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Fajna para świąteczna! U mnie tylko królik - pokażę jak skończę obrabiać fotki.
    Zdrowych świąt życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! ten zajączek i baranek to bardzo oryginalne ozdoby wielkanocne i wyjątkowe ozdoby- mnie się ogromnie podobają:)
    Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Spróbowałam innych ozdób i jeszcze coś powstanie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Świetne prace, a zajączek jest MEGA!!!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale bombowy baranek i zajączek - zaskoczyło mnie, że zrobiony na drutach. Fantastyczne ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violko - dziękuję :)
      Ten zajączek i sposób jego wykonania już od kilku lat krąży w sieci.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Cudny zajączek :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń