czwartek, 13 maja 2021

Koronki - zabawy 4 miesiąc

Czas mi tak szybko uciekł, chyba dlatego, że miałam mnóstwo różnych spraw do załatwienia na już, a niektóre wpadły nieoczekiwanie.
Ale już się poukładałam jakoś i myślę, że teraz będę mogła spokojnie podejść do dalszych robótek, byle tylko ręce niw zawodziły.
Usłyszałam takie zdanie: "cieszmy się, że czujemy ból, bo to znaczy że żyjemy".
Cieszę się, tylko, czy on musi tak często dokuczać?...
 
Prawie zapomniałabym, że do zabawy koronkowej jeszcze nic nie wykonałam i na ostatni moment udało mi się zrobić śnieżynkę i dzwoneczek.
 
Śnieżynka jest biała i wykonałam ją w oparciu o dawno temu wydrukowany schemat, ale w zewnętrznym zarysie nieco ją zmieniłam.
Po prostu ramiona śnieżynki skróciłam, zostawiając tylko pojedyncze kółeczka.

 
Dzwoneczek wykonałam z cieniowanej, fioletowej nitki z dodatkiem nitki białej z drugiego czółenka. 

 
I jeszcze ozdoby razem.
 
 
Zgłaszam je do zabawy u trzech Dziewczyn - AniOli i Justynki, przy czym zgłoszenie wysyłam do Ani - TUTAJ.


 
 
 
 

22 komentarze:

  1. Splociku a już się bałam że nie zdążysz do żabki. Jak zawsze jestem zachwycona, tym bardziej że to frywolitka. Podziwiam Wszystkich którzy machają tymi pieklastymi czółenkami.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Uff, o mały włos, ale zdążyłam. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Przecudne te dzwoneczki! Masz talent w paluszkach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuscilo - dziękuję :)
      Chyba każdy ma jakiś talent. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Piękna śnieżynka i wspaniały dzwonek:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałości frywolitkowe.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje prace frywolitkowe zawsze cudne :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięto - dziękuję :)
      Miło mi, że tak widzisz moje frywolitki, choć w sieci jest całe mnóstwo piękniejszych prac. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Śliczne drobiazgi, frywolitki zawsze podziwiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Splociku, podziwiam te misterne i piękne prace.
    Też słyszałam to powiedzonko o bólu, ale czasem bywa on naprawdę uciążliwy.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      Notoryczny ból jest uciążliwy mimo, że często bywa łagodniejszy.
      Gorzej, gdy zbiegnie się z taką pogodą - chłodną i mokrą.
      Już przyzwyczaiłam się i gdy ręce mówią "przerwa", to ja grzecznie do tego przystaję.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Gwiazdeczka cudo! choć dzwoneczek też piękny:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności, gwiazdeczka dziś króluje :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie się dzieje, a dzwonej taki nietypowy, ale uroczy :-) Cieszę się, że znami jesteś i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń