piątek, 3 kwietnia 2020

Zakładka - frywolitkowy krzyżyk

Kiedyś, w jakiejś gazetce robótkowej widziałam krzyżyk robiony frywolitką, ale wtedy więcej robiłam na drutach i szydełkiem, a frywolitki najzwyczajniej czekały na swój czas.
Teraz, robiąc porządki w schematach wydrukowanych kiedyś tam i odłożonych a/a do segregatorów, natknęłam się na ów wzór.
Postanowiłam wykonać ten krzyżyk dla osoby, która często studiuje Pismo Święte.



Zakładkę przedłużyłam tasiemką, która będzie wystawać z zamkniętej księgi.


14 komentarzy:

  1. Piękny jest i ma świetny kolorek. Super pasuje jako zakładka do Pisma Świętego.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuje :)
      Też tak pomyślałam.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Bardzo oryginalna, ale przepiękna!!! Misternie wykonana! Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie Małe Pasje - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Bardzo piekny krzyż. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyjątkowa zakładka!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry pomysł na zakładkę do Pisma Świętego.
    Zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny krzyż z koronki, przepiękny, a na dodatek wyjątkowy to prezent :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klimju - dziękuje :)
      No tak, prezent wyjątkowy, ale na wysyłkę musi trochę poczekać.
      Mogę tylko fotkę przesłać, jako zapowiedź.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń