środa, 15 kwietnia 2020

Kolor niebieski na czółenkach

Na czółenkach zostało trochę niebieskiej nitki, więc zaczęłam robić zakładkę.
W trakcie pracy w jednym czółenku skończyła się nitka, więc nawinęłam "do pełna" i skończyłam zakładkę - lizak.



Na czółenkach nadal było trochę nitki, na jednym ponad pół pojemności, na drugim niewiele.
Zaczęłam więc supłać drugą zakładkę i tym razem, gdy skończyła się nitka w czółenku nawinęłam niezbyt dużo, by sytuacja nie powtórzyła się.
Tym razem powstała zakładka - strzałka.



Tym sposobem dwie kolejne zakładki zasiliły szkatułkę z drobiazgami na upominki.
Na razie nie mam pomysłu na jakieś frywolitkowe prace, ale wiem, że niebawem na pewno coś mnie zainspiruje, gdy pooglądam prace innych blogerek.

Dziękuję za wszystkie życzenia świąteczne. 
Trzymajcie się mocno i nie dajcie się złamać ani wirusowi, ani niepokojowi.
Życzę poświątecznie dużo, dużo zdrówka i spokoju.  

8 komentarzy:

  1. Jak zwykle cudowne. A jak się serwetka lauretka , może nazwę pomyliłam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Właśnie myślałam o tej serwetce, bo leży już za długo i muszę podjąć decyzję.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Śliczne zakładki:) ja też tak mam że uwalniam czółenka i zawsze albo nitki zostanie,albo braknie 🙂
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marylo - dziękuję :)
      Zawsze z jednego czółenka nitka prędzej schodzi. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. jak dla mnie bomba. Frywolitkę lubie pod każdą postacią. Zakładki są super i mają super kolor. Lubie frywolne ubranka na jajca i bombki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Jeszcze nie robiłam ubranek na bombki, więc pewnie coś pomyślę.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Śliczne są :-) Ze znakiem drogowym mi się skojarzyło i z policjantem ;-) Ta moja wyobraźnia ;-)
    serdecznie pozdrawiam i też zdrówka i jeszcze raz zdrówka życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu - dziękuję :)
      No tak, strzałka ukośnie położona może kojarzyć się ze znakiem. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń