poniedziałek, 5 sierpnia 2019

Cieniowane, fioletowe zakładki

Odkąd przestałam robić n drutach, mniej piszę w tym blogu.
Wpisy najczęściej dotyczą zabaw związanych z frywolitką.
Frywolitki też nie robię ani dużo ani dużych rozmiarów.
Robię rzeczy drobne, typu zakładki, serwetki - podkładki oraz coś małego w ramach zabaw.

Jak pisałam w moim drugim blogu (bo tam piszę o wyszywaniu, kwiatach i innych rzeczach), jestem teraz w takim transie, że cokolwiek wyszyję, zawsze wyjdzie mi zakładka i tak samo stało się w przypadku frywolitki.
Miałam jeszcze trochę nitki nawiniętej na czółenka, po wykonaniu fioletowych serwetek podkładek i chcąc wyrobić tę nitkę zaczęłam supłać, a z tego supłania (i uzupełnienia w międzyczasie nitki w czółenkach) wyszły mi... dwie zakładki. :)))
Przy ich wykonywaniu, wykorzystałam wzór kwiatka z ostatniego zadania zabawy Kocham frywolitkę.


Zakładka złożona z trzech kwiatków, to typowa zakładka.


Natomiast druga zakładka ma jeden kwiatek i dwa ogonki.
Bardziej przypomina bransoletkę, więc zastanawiam się, czy nie zamontować (?) w odpowiednich miejscach zapięcia i sprawić, że to, co widać poniżej zacznie pełnić podwójną funkcję - zakładki i bransoletki w jednym. :)))
I coraz bardziej przekonuję się do zrobienia tego kroku. :)))


8 komentarzy:

  1. They are both pretty! The 2nd one looks like a rakhi - a band of love and protection that a sister ties on her brother's wrist (an Indian festival). It would certainly work as a bracelet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muskaan - dziękuję :)
      Nie znałam rakhi, ale Ty zwróciłaś moją uwagę na ten temat i teraz wiem, co to jest.
      Być może zamontuję zapięcie i będzie to bransoletka.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Piękności, śliczny ten kolor :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marylo - dziękuję :)
      Tez lubię ten kolor. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Śliczne sploty frywolne, bransoletka będzie piekna z tej zakładki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszula - dziękuję :)
      Myślę, że będzie to dwa w jednym i będzie zależało jak wykorzysta to osoba, która otrzyma tę zakładko - bransoletkę. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Frywolitka ma to do siebie, że bez względu na to jakie przeznaczenie będzie danej rzeczy to i tak zawsze będzie wyglądać pięknie :) Pozdrawiam serdeczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Masz rację frywolitka zawsze jest śliczna. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń