czwartek, 11 kwietnia 2019

Rozbieralna dekoracja i jajeczka

Kupiłam kilka styropianowych jajek do wykonania ozdób, ale chwilowo czasu brak, więc spróbowałam zrobić szybką, prostą dekorację jednego jajka.
Wykorzystałam tasiemki, kwiatki wykonane w ramach zabawy Kocham frywolitkę oraz szpilki.

Przyszpiliłam tasiemkę na dole i na górze jajka, na górze zawiązałam kokardę z końców obu tasiemek.
Następnie przyszpiliłam kwiatki i zamocowałam cieńszą tasiemkę do zawieszania.
Może tymczasową dekorację zmienię na stałą, a może tak zostawię i dopiero na następne święta zrobię inną dekorację na stałe.




Drugą ozdobę jajka wykonałam na podstawie jednej z propozycji Reni.





I jeszcze jajeczka razem.


Jajka zgłaszam do Reni, jako realizację zadania kwietniowego w zabawie Kocham frywolitkę.


W ramach kwietniowego zadania zabawy u Reni - Polszczyzna i rękodzieło, zrobiłam coś innego, ale o tym piszę w drugim blogu.
Natomiast te jajka również zgłoszę do zabawy, bo także wiążą się z tematem.


22 komentarze:

  1. They are both so cute 🐥🐥🐥

    OdpowiedzUsuń
  2. Frywolne jajca rewelacyjne, szczególnie to z niebieskim frywolkiem,
    Ja muszę szukać w swoich ozdobach jajek styropianowych ,starych drewnianych bo dekoracje się nie utrzymią, psotnica kocica i wnusio też będzie brał ko ko do rąk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszula - dziękuję :)
      No tak, kotki lubią bawić się błyskotkami, piłeczkami, jajeczkami, kłębkami włóczki. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Ależ to są wdzięczne i delikatne ozdoby. Super pomysł! Bardzo ładna kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alaksanrdo - dziękuję :)
      Kolorystyka, to jedna z moich ulubionych. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ewciu - dziękuję :)
      Cieszę się z Twoich odwiedzin. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Piękne jajka,frywolitka zawsze wygląda elegancko :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marylo - dziękuję :)
      Długo nie mogłam zabrać się za frywolitkę i gdyby nie chęć Koleżanki do nauczenia się tej techniki, to pewnie jeszcze bym zwlekała. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Świetne oba jajka, choć kolorystyką jest mi bliższe to niebieskie:)fajne wykorzystanie kwiatuszków:)
    Dziękuje za udział w zabawach i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Ja także lubię łączyć najczęściej niebieski z żółtym. :)
      A ja dziękuję za zabawy. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Śliczne jajeczka zrobiłaś,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne jajka, ale oczywiście frywolitkowe najpiękniejsze :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klimju - dziękuję :)
      Oba są z frywolitką - jedno ma kwiatki, a drugie ubranko. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Jajeczka ozdobione frywolitkami są bardzo ładne, takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięta - dziękuję :)
      Frywolitki są bardzo delikatne, chociaż niektóre szydełkowe wzory dają też delikatne ozdoby.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Bardzo ładne ozdobione jajka. Śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne. Szczególnie drugie,takie delikatne.

    OdpowiedzUsuń