niedziela, 3 maja 2015

Po przerwie - oczywiście zakładka

Dawno mnie tu nie było...
Ostatnio mało robię na drutach, więc mniej mnie jest w tym blogu.
To już chyba taka norma będzie...
Czas leci wyłącznie do przodu nie zważając, czy to komuś pasuje czy nie.
Ręce chyba nigdy już nie będą takie sprawne, jak dawniej, ale mam nadzieję, że jeszcze coś na drutach wykonam.

Mam kilka zakładek do wykończenia i po kolei będę je przedstawiać, ale żeby nie było monotonnie, pewnie coś na zmianę tematu znajdę.

Dziś bardzo skromna w elementy wzorku.
Kolor, to turkus w odcieniu niebieskiego.




1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    urszula97
    2015/05/03 14:31:37
    cudowna, frywolitka chyba bardziej pracochłonna jak druty,takie mam wrażenie, życzę Twoim rączkom sprawności,pozdrawiam.
    -
    splocik
    2015/05/03 15:54:23
    Urszula97 - dziękuję :) Wiesz, czółenkami pracuje się inaczej niż drutami, dlatego mniej ręce odczuwają taką robótkę. Oczywiście tu tez nie przesadzam z prędkością i czasem pracy.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    motylek73
    2015/05/05 22:13:33
    Ach te frywolitki! Takie delikatne, takie cudne...

    Motylek
    -
    splocik
    2015/05/10 08:49:32
    Motylku - i Ty możesz się nauczyć i takie robić, a może ładniejsze :))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń