sobota, 18 stycznia 2014

Fajne czapki dla dzieci

Tak mam, że gdy nie mam nic planowanego do zrobienia, to robię coś, co wyczerpie drobne kłębuszki z moich zasobów.
Tak zdarzyło się w ostatnim czasie.
Robiąc porządki w zasobach komputerowych napotkałam zapisaną informację o czapeczkach dla dzieci.
Z włóczkowych zasobów wybrałam odpowiednie kłębuszki, chwyciłam za druty i się działo..., oj działo...

Tak powstały dwie czapeczki dla panienek.




Zainspirowałam się tym, co zobaczyłam u Antoniny, która podaje także opis wykonania.
Ja jednak nieco zmieniłam sposób mojego wykonania, co nie wpłynęło na podobieństwo kształtu w stosunku do pierwowzoru.
Zmiana jest tak mała, że nie będę jej przytaczać, wystarczy opis Antoniny.

Po skończeniu dwóch "zwierzaczków", zrobiłam jeszcze  czapkę dla chłopca.


1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    urszula97
    2014/01/18 14:52:18
    jakie słodkie, ja też mam w planie zrobić taką co Antonina no i Ty, sa śliczne a dla chłopczyka też śliczna,niestety moja córcia jakoś nie chce dla synka czapek na drutach,owszem szaliki,skarpety i o dziwo ozdoby dla domu(serwetki,ozdoby BN, wielkanocne,koc),nic nie zrobię,taka jej wola.Nie będę robić aby u niej leżało.pozdrawiam.
    -
    Motylek73
    2014/01/18 22:52:09
    Ale fajne! Ja też ostatnio zrobiłam dwie czapeczki dla małych dziewczynek - mam nadzieję pokazać je wkrótce, jak tylko jedna dotrze do nowej właścicielki.
    Pozdrawiam ciepło,
    Motylek
    -
    splocik
    2014/01/23 17:45:46
    Urszula 97 - dziękuję :) Ty się nie zastanawiaj, tylko zrób dla dzieci czapki, a córka na pewno przekona się do nich.

    Motylku - dziękuję :) Twoje czapki widziałam i podziwiałam, zaplanowałam takie zrobić w następnej kolejności, tylko przyjrzę się sowie.

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń