niedziela, 17 lutego 2013

Czapka spiralnie skręcona

Zrobiłam tę czapkę  chyba na początku stycznia, ale mój Ktoś natychmiast ją przygarnął i tak wyszło, że dopiero teraz o niej wspomnę.

Wykonałam ją na okrągło przy użyciu drutów z żyłką.
Początek wykonałam, jako prosty ściągacz 4 x 4, a następnie przeszłam do wykonania spirali.
Spiralę otrzymałam poprzez przesuwanie układu oczek lewych i prawych, co drugie okrążenie.
Na odpowiedniej wysokości rozpoczęłam zwężanie na oczkach lewych.


Czapka należy do ulubionych :)))

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    urszula97
    2013/02/17 19:35:28
    piękna, zapewne ciepła bo wygląda na grubą,pozdrawiam.
    -
    magnolia
    2013/02/18 15:22:13
    super czapa te spiralki bardzo fajne ,pozdrawiam serdecznie magnolia;)
    -
    splocik
    2013/02/28 14:56:16
    Urszula97 - dzięuję :) Uzyskałam odpowiedź, że ciepła i przyjemna dla głowy :)

    Magnolia - dziękuję :)

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń