czwartek, 28 lutego 2013

Co wspólnego mają te serwetki?

Zrobiłam ostatnio (od zimowych Świąt) sporo serwetek, ale dziś napiszę o białych.

Jedną wykonałam od początku do końca dokładnie według opisu.
Drugą zrobiłam do początku do... pewnego momentu.

Wyszły dwie bardzo różne serwetki, ale łączy je wspólny wzorek środka i wielkość - średnica 32 cm.

Ta jest efektem dziania według opisu z książki Stefanii Martyniak "Serwety".
Taką serwetkę już robiłam dawno temu i na niej pokazywałam, jak napinam serwetki.
Tamta serwetka poszła w świat, a ponieważ wzorek mi się bardzo podoba, więc teraz zrobiłam taką samą dla siebie.
Jest jeszcze kilka wzorków, które chcę ponownie wykonać, ale w późniejszym czasie.


Ta serwetka ma tylko środek wykonany zgodnie z opisem, reszta jest moją kompozycją.


Ta serweteczka powstała z resztki kordonka i ma średnicę 18 cm.
Wykonałam ją według schematu znalezionego dawno temu w necie - on nadal gdzieś tam jest, ale nie pamiętam gdzie.


To nie wszystkie białe serwetki, jakie ostatnio wykonałam.
A potem będą inne kolory.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    ika1010
    2013/02/28 12:36:52
    Obie są cudne. Pozdrawiam serdecznie.
    -
    urszula97
    2013/02/28 15:27:10
    Twoja kompozycja ładniejsza od oryginału,pozdrawiam.
    -
    magnolia
    2013/02/28 17:15:54
    obie sliczne i malenstwo tez ;) ale Twoja wersja serwetki jest ladniejsza niz orginal
    pozdrawiam serdecznie magnolia;)
    -
    violetta666
    2013/02/28 19:24:30
    Cudnie wyglądają te druciane serwetki :))zawsze się nimi zachwycam :) pozdrawiam serdecznie Viola
    -
    splocik
    2013/03/03 20:01:21
    Ika1010 - dziękuję :)

    Urszula97 - dziękuję :) Miło mi, że się podobają :)

    Magnolia - dzięuję :) Moja wersja jest po prostu inna :)

    Violetta666 - dzięuję :) A dlaczego tylko zachwycasz się? Przecież Ty pięknie robisz na drutach - może spróbuj serwetek?

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    patrycjaskrok
    2013/03/04 19:57:13
    Śliczności:)

    OdpowiedzUsuń