piątek, 6 kwietnia 2012

Cichutko przycupnęły dziane zajączki

Prawie rok temu, z różnych resztek włóczek, zrobiłam kilkanaście kwadracików.
Ich przeznaczeniem pierwotnie było wykonanie zajączków według wskazówek Wiki, ale Święta przeleciały, o kwadracikach zapomniałam.
Później, a dokładnie w lipcu zastanawiałam się, co z nimi zrobić.

Ostatecznie przeleżały w pudle z innymi rozpoczętymi robótkami, aż do teraz.
Wczoraj zrealizowałam, to co miało być zrobione rok temu.
W jedno popołudnie wykonałam 9 zajączków.

Do fotki nie stanęły wszystkie, bo jeszcze nie miały "buziek", a czas na robienie zdjęć mijał i zaraz zmierzchało się.
Dziane zajączki przycupnęły przy haftowanym zajączku, któremu po trzech latach zmieniłam oprawę.



Jeden zajączek poprosił o indywidualną fotkę, więc ma :)))



Dziś popakowałam i rozwiozłam znajomym ku ich zaskoczeniu i ogromnej radości.


1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    Elunia
    2012/04/06 19:43:55
    ale świetne te zajączki - temu haftowanemu też nic nie brakuje :))

    Radosnych i spokojnych świąt Ci życzę :)
    -
    hrabina.ee
    2012/04/06 20:03:16
    takie same, tylko z gotowych, małych ręczniczków, Monika robiła w przedszkolu. urocze są niesamowicie!


    Anka
    -
    Gość: sarLena, *.xdsl.centertel.pl
    2012/04/06 21:31:22
    Śliczne te kitajce równie ładny ten haftowany.
    Wesołych Świąt Wielkanocnych Splociku.
    -
    persjanka
    2012/04/07 05:44:43
    sliczne zajace...pozdrawiam i wesolych swiat zycze,,,ania
    -
    urszula97
    2012/04/07 16:47:56
    Bardzo milutkie zajączki,też mam takiego (1 szt) bo podarowałam,dziękuję za kartkę i życzenia,niebawem pochwalę sie.
    -
    splocik
    2012/04/07 20:26:10
    Elunia - dziękuję :) Życzenia odwzajemniam :)

    Hrabina - dziękuję :) Właściwie te zajączki można zrobic ze wszystkiego, ważne by wykonać go z kwadratu :)

    SarLena - dziękuję :) Życzenia odwzajemniam :)

    Persjanka - dziękuję :) Życzenia odwzajemniam :)

    Urszula97 - dziękuję :)

    Pozdrawiam ciepło,.
    -
    aneladgam
    2012/04/07 22:33:01
    Było tym zajączkom pisane ;)
    Ślicznie wyszły, przesympatyczne!
    -
    motylek73
    2012/04/16 23:15:21
    No popatrz jaki to swietny pomysl na swiateczny prezent! Ty to masz glowe!

    Motylek
    -
    splocik
    2012/04/18 21:02:53
    Aneladgam - dziękuję :) Pewnia tak było :))

    Motylku - dziękuję :) Nie mów, żeTwoja główka nie pracuje :)

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Beata To lubię...
    2012/04/23 10:40:05
    Zajączki są rozkoszne :))) takie stadko to można w domu trzymać ;p Zastanawiam sie tylko, jak z kwadratów... Uszy to i owszem, ale reszta?
    -
    splocik
    2012/04/24 15:00:39
    Beatko - Też mi się podoba to stadko, ale już się rozkicało w różne strony świata :))
    Na początku notki (chyba pominęłaś) jest link do wskazówek udzielonych przez Wiki :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Beata To lubię...
    2012/04/26 14:19:49
    Rzeczywiście, masz rację. Ale już to nadrobiłam :))). To tak jest jak chce się skorzystać z wolnej chwilki i zobaczyć jak najwięcej...

    OdpowiedzUsuń