sobota, 10 marca 2012

Podkładki pięcioboczne

Często robię coś drobnego, by zająć ręce, gdy nie mam nic konkretnego do wykonania, a później drobiazg staje się prezentem.

Jednak w tym przypadku te drobiazgi powstawały celowo i z przeznaczeniem dla konkretnej osoby.

Dopiero teraz dotarły na miejsce, więc mogę napisać o nich.

Najpierw wykonałam taką małą serwetkę - podkładkę, ale stwierdziłam, że podkładki mogą być mniejsze.


Ostatecznie w komplecie znalazło się 6 małych podkładek i jedna ta większa (wyżej) np. pod cukierniczkę lub dzbanek z napojem :)


W prezencie było coś jeszcze i wiem, że wszystko się podobało :)))

Na prośbę Motylka {a Jej teraz nie można odmawiać :) } dodaję fotkę kartki, którą otrzymała wraz z powyższym kompletem podkładek.

Często zrobię (w wolnym czasie) kilka kartek i przechowuję je w segregatorku na odpowiednią okazję.
Niektóre kartki powtarzają się, inne są w pojedynczych egzemplarzach.
Poniższa kartka jakimś trafem uchowała się między innymi kartkami, które sukcesywnie znikały z segregatora :)))
Widocznie jej przeznaczeniem były Urodziny Motylka :)))


Szydełkowego, tęczowego motylka można wypatrzyć wśród prezentów TUTAJ

2 komentarze:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    antonina14
    2012/03/10 18:11:44
    Te podkładki wykonane na drutach są wyjątkowej urody.
    -
    hrabina.ee
    2012/03/10 19:00:53
    Podkładki są śliczne i wyjątkowe!

    pozdrawiam

    Anka
    -
    magnolia
    2012/03/10 20:13:34
    sliczny komplecik podkladeczek ,pewniakiem kawusia bedzie pycha ;)
    pozdrawiam serdecznie magnoia;)
    -
    urszula97
    2012/03/10 20:53:02
    Są wspaniałe,ja potraktowała bym je jako serwetki.
    -
    persjanka
    2012/03/11 07:21:53
    piekne podkladki,sliczny prezent...pozdrawiam ania
    -
    gaga1957
    2012/03/11 09:37:29
    To chyba pierwsze podkladki robione na drutach. Chylę czola. Śliczne. Zazdraszczam obdarowanej, kawka pewnie pysznie smakuje. Buziaki.
    -
    m.agga
    2012/03/11 11:39:14
    Bardzo fajne podkładki, elegancja w pełnym wymiarze. Wcale się nie dziwię, że się spodobały:)
    -
    splocik
    2012/03/12 12:26:35
    Antonina14 - dziękuję :) Mnie się wydaje, że na fotkach wyglądają lepiej niż w naturze :))

    Hrabina - dziękuję :) Ty mnie znasz i wiesz, że lubię rzeczy wyjątkowe - robić też :)))

    Magnolia - dziękuję :) O kawusi na tych podkładkach może wypowie się obdarowana, bo ja nie próbowałam :)

    Urszula97 - dziękuję :) To prawda, mogą one robić za małe serweteczki :)

    Persjanka - dziękuję :)

    Gaga1957 - dziękuję :) Dawniej działam małe, cienkie serweteczki, które mogły służyć jako podkładki, ale te są z włóczki bawełnianej, więc są grubsze.

    M.agga - dziękuję :) Może i sobie zrobię podobne, ale to praca na później :)

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciąg dalszy komentarzy z poprzedniego miejsca blogowania:

      motylek73
      2012/03/12 21:23:26
      Herbatka w kubeczku postawionym na jednej z podkładem byłaprzepyszna - testowałam już kilka razy i za każdym smakowała lepiej!
      A motylek, którego Ty tu niepokazałaś, ozdobił pewną drogą memu sercu zawieszkę na ścianę. Dziękuję erdecznie za niespodziankę i prezent!
      (i koniecznie pokaż też kartkę bo jest cudowna!)

      Motylek
      -
      splocik
      2012/03/13 15:36:07
      Motylku - wiem, że Ty teraz herbatkę popijasz, ale później przyjdzie czas na kawkę :)
      Uzupełniłam notkę o fotkę kartki z różą :)
      Cieszę się, że moje myśli i poczta tak sprytnie zadziałały i przesyłka dotarła w akuratnym czasie :))) Trochę poczarowałam :)))
      Pozdrawiam ciepło.
      -
      urszula97
      2012/03/13 16:25:15
      dziękuję Ci,mogłam Motylkowi złożyć życzenia.
      -
      bean-b
      2012/03/13 19:12:26
      wspaniały komplet pod kawusię :)
      -
      dehajola
      2012/03/13 22:33:54
      śliczne są Twoje drutowe pracki. bardzo ładny prezencik
      -
      splocik
      2012/03/14 16:13:58
      Urszula97 - bardzo proszę :)))

      Bean-b - dziękuję :)

      Dehajola - dziękuję :)))

      Pozdrawiam ciepło.
      -
      motylek73
      2012/03/14 18:01:12
      Splociku, kawkę czasami też popijam, ale tylko rano, w pracy - mam tak niskie ciśnienie, że wręcz jest to wskazane! Ale tylko czasem mam ochotę na kawę (jej cierpki smak mi pomaga w niektóre dni), poza tym jestem wierna mojej ukochanej herbatce.

      Motylek
      -
      splocik
      2012/03/14 21:46:14
      Motylku - wiem, że wolisz herbatkę, tylko nie pij zbyt mocnej, bo Kruszynka może się zbuntować :)
      Pozdrawiam ciepło.
      -
      Beata To lubię...
      2012/04/23 15:08:31
      podkładki są śliczne :))) a kartka mnie po prostu oczarowała :)))
      -
      splocik
      2012/04/24 14:56:37
      Beatko - dziękuję :) Zaczynam wykorzystywać resztki włóczek, a przy okazji powstają prezenty :)
      Pozdrawiam ciepło.
      -
      Beata To lubię...
      2012/04/26 14:23:00
      To takie przyjemne z pożytecznym :))) ja ostatnio resztkami uszczęśliwiłam lalki :)))
      -
      splocik
      2012/05/20 15:06:42
      Beatko - widziałam Twoje dzieła dla lalek - są super :)
      Nie ma to, jak dobrze wykorzystane resztki :))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń