środa, 6 października 2010

Następny kwadrat i poduchy

Zrobiłam kolejny ażurowy kwadrat.


Dobrałam do niego jeden z dwóch wcześniej zrobionych kwadratów.
Na bokach obu kwadratów wykonałam łańcuszkowe pętle (szydełkiem) i kwadraty połączyłam tasiemką.
W środku umieściłam poduchę powleczoną w żółtą poszewkę, którą uszyłam ze stilonu.
Poszewka nie jest zapinana, ale uszyta na zakładkę (podobnie, jak szyte są serwetniki), dzięki czemu jest prosta w obsłudze :))

Oto efekt mojej pracy :)

Poducha z jednej strony ma kolor bardziej różowy.
Zdjęcia poduch robione były w słoneczny dzień, co sprawiło, że kolorki jakieś jaśniejsze wyszły :)


Z drugiej strony róż jest złamany.


Poducha jest tak pomyślana, że po jakimś czasie można zrobić odmianę i z jednej mogą powstać dwie oddzielne - jednostronne poduchy.

Zachęcona efektem wykonałam drugą poduchę i na takiej samej zasadzie połączyłam dwa kwadraty w miodowym kolorze.

Miodowa poduch z jednej strony


i z drugiej strony.

Obie poduchy (40 x 40 cm) zostały wykonane z przeznaczeniem na upominki.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    zula-z
    2010/10/06 23:40:50
    Świetny pomysł, wykonanie perfekcyjne! Bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam
    -
    marzanna-12
    2010/10/07 07:07:23
    Proste działanie, a jakie efektowne! Chociaż dla mnie nie takie proste, ponieważ nie potrafię dziergać takich kwadratów :/ Pozdrawiam Marzanna
    -
    haftka54
    2010/10/07 07:22:43
    Bardzo eleganckie te poduchy
    -
    Gość: bogusia1255
    2010/10/07 14:52:34
    Poduchy piękne i pomysłowe, a gdzie można znalezć opis do takich wzorków?
    -
    splocik
    2010/10/08 14:39:57
    Zula-z - dziękuję :) Wiesz dobrze, jak wpada się na takie pomysły robiąc coś na drutach, prawda? :)))

    Marzanna-12 - dziękuję :) Nic starconego - zawsze możesz spróbować swoich sił :))

    Haftka54 - miło Cię gościć :) Dziękuję :)

    Bogusia1255 - witam u mnie :) Dziękuję za miłe słowa. Te konkretne wzorki można znaleźć gdzieś w mojej głowie :)) A gdzie można znaleźć Ciebie - blogujesz gdzieś?

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Gość: bogusia1255,
    2010/10/08 15:59:02
    Nie bloguję,ale z wielką przyjemnością przeglądam blogi robótkowe.Jeżeli sama wymyśliłaś te wzorki to szacun.
    -
    splocik
    2010/10/08 16:11:21
    Bogusia1255 - może pomyśl o blogowaniu, bo jestem pewna, że masz ciekawy dorobek i masz o czym pisać :)
    Dziękuję za ukłon - wiesz u mnie bywa tak, że chwytam za druty i zaczynam coś robić, a w trakcie pracy oglądam, przyglądam się temu, co powstaje i myślę, jak przerobić kolejny rządek, by powstał jekiś motyw.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Gość: magnolia,
    2010/10/10 13:41:09
    poduchy fantastyczne i jaki swietny pomysl na prezenty ,napewno obdarowane osoby sie uciesza (tak mysle,bo ja skakala bym pod sam sufit)pozdrawiam serdecznie magnolia;)

    splocik
    2010/10/11 15:11:23
    Magnolia – dziękuję .
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń