piątek, 16 kwietnia 2010

Dziane, kwiatowe serwetki

Pisałam o moich kwiatkach ogrodowych, ale w robótkach także jest kwiatowo.

Co prawda, planowałam zrobić kilka kolorowych serwetek kwiatowych, ale musiałam odłożyć robótkę.
Wróciłam jednak do kwiatowej kolekcji.
 

Żółta serwetka była zrobiona wcześniej, ale ukrochmaliłam i napięłam tylko tę jedną, która powędrowała do Bajki_bk, jako upominek za w szybkiej zabawie.
Mam zamiar zrobić jeszcze kilka kolorów i wówczas usztywnię wszystkie razem.

W trakcie wykonywania jest serwetka czerwona, następna będzie niebieska albo różowa.




1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    Gość: Motylek73,
    2010/04/16 17:40:14
    Wesołe takie kolorowe, przypominają mi tulipany w moim ogródku.
    Nabieram coraz większej ochoty spróbować zrobić taką serwetkę.

    Szkoda tylko, że będę Ci się zawsze tak smutno kojarzyły.
    Ja tak mam, że przeważnie pamiętam okoliczności, ogólną atmosferę kiedy coś robiłam i potem co spojrzę na np. jeden z moich sweterków, to przypomina mi się.

    Motylek
    -
    Gość: magnolia,
    2010/04/20 23:15:11
    swietny ten pomysl z kwiatkami ,bardzo fajnie te kolorki sie prezentuja ciekawi mnie efekt koncowy:)
    -
    splocik
    2010/04/21 17:31:31
    Motylku - dziękuję :) Ochota na serwetki przychodzi wtedy, gdy czujemy, że robótki na drutach wychodzą nam coraz lepiej.
    Skojarzenie, owszem smutne, ale będzie też dobre wspomnienie o spontanicznych, pozytywnych odruchach wielu ludzkich serc.

    Magnolia - dziękuję :) Efekt jednej serwetki widać - w notce jest link, a wszystkie - już niebawem będą gotowe.

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń