sobota, 9 września 2023

Jajko nr 5 w koronkach - do świątecznych zabaw

Jajko nr 5 jest drugim z trzech, które będą miały koszulki wykonane takim samym wzorem, ale w innej kolorystyce. 
Dzisiaj jajo w turkusowej koronce wykonane do dwóch zabaw wielkanocnych Pascha 2023-2024 oraz Od WN do WN.

Skorzystałam ze słonecznego dnia, by zrobić fotki.


Chyba udało mi się uchwycić delikatny turkus.


Turkusowe i żółte jajko w koronkach wykonanych tym samym wzorem.


Jajko posyłam do zabaw wielkanocnych...


- u Katarzyny

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

14 komentarzy:

  1. Świetne to jajo turkusik jest bardzo wdzięcznym kolorem a i ubranko bardzo mi się podoba. Niestety frywolitka jest poza moim zasięgiem, choć przyznam się że się chyba zniechęciłam pierwszym niepowodzeniem, a próbować raz jeszcze chyba mi się nie chce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Gdy zapomnisz o pierwszym zniechęceniu, to może spróbujesz jeszcze raz, ale innym sposobem.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Cudny turkusowy odcień, ubranko na jajo jest super.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      Też podoba mi się taki turkus, tylko na fotkach niekiedy wychodzi jak niebieski.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Świetne gatki- jajo wygląda bardzo elegancko;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne jajko nr 2,piekny kolorek i ładnie wygląda z żółtym jajkiem.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne jajko ozdobione frywolitką.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny ten turkus. Uwielbiam takie kolory na Wielkanoc

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne jajeczka. A te kolory bardzo pasują na jajeczka. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń