sobota, 20 czerwca 2020

6 z 12 prac Rękodzielniczki

Do zadania czerwcowego zabawy 12 prac Rękodzielniczki, Renia podała mnóstwo propozycji i kolor czerwony, ale jak widać, w moim ogródku królują niemal wszystkie kolory i ich odcienie, poczynając od białego przez żółty, różowy, czerwony, fioletowy, niebieski do solidnej dawki zieleni.

Wiodącą propozycją było, by wykonać pracę dla milusińskich tych mniejszych bądź tych większych.
Pomyślałam, że na lato zrobię bransoletki dziewczynkom, którym w maju wyszyłam pamiątki komunijne - także w ramach tej zabawy.
Ponieważ jedna z dziewczynek bardzo lubi kolor różowy, a druga kolor niebieski, to bransoletki są w tych kolorach, ale są to kolory pastelowe.
Bransoletki wykonałam według projektu Agi, zmieniłam tylko jeden sznureczek na dwa i zakończenie na sznureczkach.
Wzór jest bardzo łatwy i przyjemny w wykonaniu.



Obie bransoletki zapinane są na większy koralik po zaciągnięciu sznureczka.


Przyczepiłam (na chwilę, do zdjęcia) ozdobne zawieszki, ale dziewczynki do wolnych kółeczek będą mogły przyczepić swoje ulubione ozdobniki.


Żeby nie było, ich mama też otrzymała bransoletkę  - w dwóch kolorach łączących kolory dziewczynek.
Jeden bliski różowemu, czyli czerwony, a drugi ciemniejszy, bliski błękitowi.


Bransoletki zgłaszam do zabawy u Reni i mam nadzieję, że Renia tę pracę zaliczy.


22 komentarze:

  1. Ależ pracowita biżuteria :)na pewno Renia zaliczy, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Primitive Moon - dziękuję :)
      Pracowita, ale bardzo przyjemna. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Prześliczne te bransoletki, takie delikatne i misterne. Idealne na lato.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie fajne i jak zwykle frywolitka zachwyca- przynajmniej mnie;) kolory pastelowe pasują nie tylko tym małym dziewczynkom, ale i te większe zapewne nosiły by je z przyjemnością:) Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Ja sama lubię pastelowe kolory. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Świetne są , niby proste , ale da mnie i tak za trudne bo w tej technice to ja noga jestem :-) Dlatego zawsze podziwiam frywolitkowe prace.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Dla wykonujących frywolitkowe rzeczy ten wzór jest bardzo prosty, ale fakt, gdy ktoś tej techniki nie zna, to nawet taka prosta rzecz jest czarną magią.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. cudo! Naprawdę zazdroszczę tej umiejętności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Evi - - dziękuję :)
      Może potrzebujesz czasu, by nauczyć się tej techniki?
      Jesteś zdolna bardzo, więc może kiedyś...
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Słodkie,cudny prezencik dla dziewczynek.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze, delikatne bransoletki. Świetny pomysł i perfekcyjne wykonanie :-) Będą super dodatkiem i pamiątką :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo delikatne i letnich kolorach. Obie damy
    będą zachwycone. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne i bardzo delikatne! Cudowny upominek :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne te bransoletki, a kolory pastelowe pasują do małych dziewczynek :) Oglądałam filmik jak się je wykonuje a i tak mało zrozumiałam dlatego się frywolitki nie tykam a zawsze podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięto - dziękuję :)
      Bransoletki bardzo spodobały się, dziewczynki zachwycone. :)
      No tak, gdy ja oglądam filmiki z techniką której nie znam, to też podziwiam co też tam się dzieje, czyego ja nie rozumiem. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Urocze, dziewczęce bransoletki. Każdej kobiecie na lato się przyda taka delikatna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violko - dziękuję :)
      Dziewczynki zapowiedziały, że będą je często nosiły. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń