sobota, 24 lutego 2018

Lutowa frywolitkowa lekcja # 6

Ostatnio nie robię więcej, niż potrzeba do zabawy "Kocham frywolitkę" u Justyny i Reni.

Na luty Renia wymyśliła temat warstwowości we frywolitce.
Podrzuciła kilka pięknych inspiracji i parę propozycji ze schematami.

Długo przyglądałam się wyrobom typu 3D zanim przystąpiłam do ćwiczenia.
Nie powiem, że była to droga przez mękę, ale miałam małe problemy - chyba palce mi sztywnieją. :)))
Jednak poradziłam sobie i w efekcie tych ćwiczeń powstały kolczyki i wisiorek na łańcuszku.

Kolor, to stare złoto, ale jak widać, na różnym tle i przy różnym kącie padania światła, daje różny efekt.




I jeszcze oddzielnie...



Jeszcze wspomnienie z końcówki moich ćwiczeń.


Wybrałam jednak ten sposób.
Do poniższego elementu pewnie coś domontuję i powstanie zakładka.


Teraz mogę pochwalić się u Reni TUTAJ, że wykonałam zadanie domowe z lekcji nr 6.


5 komentarzy:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu:

    Gość: Renata, *.static.kolnet.eu
    2018/02/24 21:05:56
    Też miałam ochotę na ten wzór ale czasu brakło.
    Piękny komplet wysupłałaś, myślę że będzie się pięknie komponować z wieloma letnimi kreacjami:)
    pozdrawiam serdecznie i dziękuje za wspólna zabawę
    -
    splocik
    2018/02/24 22:02:01
    Renatko - dziękuję :)
    Pewnie masz rację z tym komponowaniem, ale nie na mojej osobie, ponieważ ja nie noszę kolczyków. :)
    Ja też dziękuję za super zabawę.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    urszula97
    2018/02/25 17:27:46
    pięknie to wysupłałaś,to już magisterium frywolitkowe,
    -
    splocik
    2018/02/26 07:22:56
    Urszula97 - dziękuję :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Gość: Ninka46, *.dynamic.chello.pl
    2018/02/28 22:05:11
    Śliczny komplecik. Chyba nie zostaje Ci nic innego tylko przekonać się do kolczyków i przekłuć sobie uszy. Ja to zrobiłam mniej więcej w Twoim wieku, albo i później i nie żałowałam. Trochę nosiłam kolczyki a teraz z roznych względów zaprzestałam.
    -
    splocik
    2018/03/01 07:49:20
    Ninko - dziękuję :)
    Komplecik będzie na upominek, a moje uszy pozostaną bez kolczyków.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem, melduję się :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klimju - fajnie, że jesteś :))
      Mam nadzieję, że będziesz wpadać od czasu do czasu. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. I'm reallyy impressed with your writing skills as well as
    with the layout on ypur weblog. Is this a paid theme or did you modify it yourself?
    Anyway keep up the excellent quality writing, it is rare to see a great blog like this one today.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :)
      Ten wzorek proponowała Renia w temacie na luty i podała link do niego.
      Ja częściowo go zmieniłam.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń