niedziela, 30 października 2005

Moją pasją jest...


Moją pasją jest dziewiarstwo – ręczne (od lat dziecięcych)  – pierwszy sweterek dla lalki zrobiłam mając 8 lat. Zajmowałam się także dziewiarstwem maszynowym, które interesowało mnie trochę mniej (w późniejszych latach mojego życia).
Będę tu pisać na temat dzianiny – w szczególności i czasem o innych robótkach z włóczki.
Wydano wiele książek i czasopism traktujących o dzianinach, udzielających wskazówek – jak wykonywać różne wyroby dziane – sweterki, czapki, szaliki, rękawiczki, skarpetki itp. itd. Ja jednak postanowiłam podzielić się moimi zainteresowaniami związanymi z tą dziedziną. Jeśli ktoś zechce skorzystać z moich wiadomości i umiejętności – będzie mi niezmiernie miło.

3 komentarze:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    nie_taka_zla
    2005/10/30 22:48:10
    Melduję, że wypróbowałam Twoja surówkę z białej i czerwonej kapusty. Pychotka!
    Ja też kiedyś dziergałam, ale zarzuciłam to, składając to na brak czasu :-(
    -
    hanula1950
    2005/10/31 08:20:57
    Jakim ściegiem najlepiej robić szalik? Zrobiłam francuskim, ale jest strasznie ciężki!Pozdrawiam!
    -
    splocik
    2005/10/31 10:40:12
    Nie taka - dzięki za ocenę surówki - polecam inne moje przepisy, które umieszczam w drugim blogu. Pozdrawiam.

    Hanulo - zgadza się splot francuski jest gruby. Przygotuję notatkę z propozycjami oraz fotkami i najpóźniej jutro ją tu umieszczę. OK?
    Pozdrawiam.
    -
    ewa777
    2005/10/31 15:59:56
    Masz tyle talentów. Szyć też potrafisz?
    -
    splocik
    2005/10/31 18:12:36
    Ewuniu - Kiedyś trochę szyłam na własne potrzeby, więc mogę powiedzieć, że trochę potrafię. Masz problem?
    Pozdrawiam.
    -
    ewa777
    2005/11/01 17:01:52
    Nie, tylko pytam z ciekawości:)
    -
    splocik
    2005/11/02 08:21:47
    Ewuniu - jeśli będziesz miała jakiś problem, a ja będę mogła Ci pomóc - chętnie to zrobię.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka dla lalki w wieku 8 lat! To ja się przestaję dziwić, że te wszystkie prace są takie śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatek - dziękuję :)
      To był taki prosty sweterek z czterech kwadracików. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń